пʼятницю, 11 січня 2019 р.

“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”

Саме під таким девізом 10 січня 2019 року у Костопільському НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія» під час  Дня освіти було проведено своєрідний експеримент: у той час, поки учні перебувають на канікулах, їхні педагоги «сіли за парти» .
Освітні системи 21-го століття дуже стрімко змінюються, вимоги до вчителів  з кожним днем зростають, і це  зобов’язує вчителя учитися впродовж усього життя і всебічно розвиватися. Мало ймовірно, що учні прагнутимуть учитися все життя, якщо не бачитимуть такого прикладу у своїх учителях.
Усіх педагогічних працівників було об’єднано у 2 класи. У кабінетах   Костопільського НВК було проведено п’ять уроків : «Інформаційні технології», «Вимоги до сучасного уроку», «Атестація та сертифікація вчителів», «Українська мова», «Англійська мова». Крім уроків, вчителі мали можливість обрати курс за вибором: заняття з фізкультури або година психолога.
Висловлюємо велику вдячність працівниками методичного кабінету відділу освіти Костопільської районної адміністрації , а саме: завідувачу методичним кабінетом О. Регезі, методистам В. Шарапі та В. Савчук ,що відгукнулись на  прохання та взяли актину участь  у проведенні експериментального Дня освіти. Їх  уроки були змістовні, інформативні , цікаві та корисні .
Директор Костопільського НВК Л. Ярошик на уроці української мови звернула увагу на основні вимоги до оформлення документів, вчитель інформатики К. Постнікова навчила використовувати хмарні технології, волонтер Корпусу Миру Хейлі Томпсон на уроці англійської мови ознайомила з особливостями системи освіти у США. Після насиченого та плідного навчання наші «учні» мали можливість відвідати тренування з волейболу (вчитель фізкультури Кедрук А.Г.) чи годину психолога з елементами тренінгу (практичний психолог Т.Позняковська).
Незважаючи на те, що заняття  відбувалися під час  канікул, педагоги закладу  виявили зацікавленість, активність та творчі підходи до запропонованих на уроках завдань. Учителі відчули себе справжніми учнями, перед якими ставилися непрості задачі, що потребували креативних рішень, навичок спілкування та вміння працювати в групі. На уроках панувала атмосфера творчої співпраці між педагогами - «учнями» та педагогами-інструкторами – досвідченими вчительськими кадрами.
Переконані, що наш експеримент був вдалим!



Немає коментарів:

Дописати коментар