середа, 12 квітня 2017 р.

Методична мозаїка Школи молодого вчителя



З 03.04. по 07.04. 2017 року у Костопільському НВК було проведено Тиждень молодого вчителя. Перші кроки вчителів на шляху педагогічної творчості в навчальному закладі завжди супроводжуються як зацікавленістю учнів, колег до особистості молодого фахівця, його стилю проводити різні навчальні та виховні заходи, так і необхідністю оволодіння багатим за обсягом інформаційним матеріалом із різних питань навчання та виховання підростаючого покоління. Перші три роки роботи – це час адаптації випускника ВНЗ до умов праці в навчальному закладі.

         Оргкомітет у складі: Ющук Н.Л., Ковальської Т.І., Давидчук Р.К.,                 Прохор Л.А., Гаврилюк Л.І. розробив план Тижня та ознайомив із ним  молодих учителів.
                3 квітня відбулося відкриття Тижня молодого вчителя ’’Перші кроки у викладанні’’. Керівник школи молодого вчителя Ющук Н.Л. ознайомила присутніх із програмою Тижня молодого вчителя ’’Перші кроки у викладанні’’ та запросила педагогів навчального закладу відвідати уроки молодих учителів.
      4 квітня молоді вчителі представили свої портфоліо. Особливо слід відзначити творчі доробки учителів Миронець.О.С., Бірюкової Н.О.
05.04.2017 молоді вчителі представили свої проекти на виставку ’’Мій предмет найцікавіший’’. Найкращими визнано роботи  Бірюкової Наталії Олегівни та Миронець Ольги Сергіївни.
06.04.2017 молоді учителі Мудрик О.В., Миронець О.С. провели відкриті уроки.  Мудрик О.В вдало використала інтерактивні форми навчання, завдяки чому і залучила усіх учнів до активної  та плідної роботи на уроці Миронець О.С. вдало підібрала матеріал для розвитку монологічного та діалогічного мовлення та використала ІКТ для розвитку мовленнєвої компетентності школярів.
06.04.2017 завершився Тиждень підбиттям підсумків на засіданні Школи молодого вчителя, де було представлено звіти молодих педагогів та їх наставників, а також підведено підсумки роботи Школи за 2016-2017 н.р.
Педагогічний колектив і адміністрація НВК докладають максимум зусиль щодо виховання молодого вчителя як досвідченого педагога, який подав би учням приклад самовдосконалення, допоміг би їм знайти власний шлях до храму знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар