Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора Костопільськоголіцею №1 ім.Т.Г. Шевченка

 Ярошик Людмили Миколаївни про діяльність

на посаді протягом 2021-2022 навчального року.

https://docs.google.com/presentation/d/1nurv6xdiK4_PDDtR3S7gfst-cSxr4Qo4/edit?usp=sharing&ouid=110213278659747224741&rtpof=true&sd=true


 

Звіт директора Костопільськоголіцею №1 ім.Т.Г. Шевченка

 Ярошик Людмили Миколаївни про діяльність

на посаді протягом 2020-2021 навчального року.

https://youtu.be/pGZc7XyGknM



Звіт директора Костопільського НВК «ЗОШ І ст. – 
гімназія ім.Т.Г. Шевченка» Ярошик Людмили Миколаївни про діяльність 
на посаді протягом 2019-2020 навчального року.



Звіт директора
Костопільського НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія
ім. Т.Г.Шевченка» Ярошик Л.М. про діяльність навчального закладу протягом 2016 – 2017 навчального року

І. Загальна інформація про навчальний заклад.

Костопільський НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія ім.Т.Г.Шевченка» є комунальною власністю Костопільської районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти  Костопільської  РДА.
Основна діяльність Костопільського НВК спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти згідно зі  ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Указом президента Про Стратегією сталого розвитку «Україна - 2020», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти»,  «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад», Інструкцією про організацію та діяльність гімназії, власного Статуту, Національною доктриною розвитку освіти України та національною програмою «Освіта» (Україна ХХІ сторіччя), Всеукраїнською програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки, Концепцією національно-патріотичного виховання учнівської молоді, планом роботи школи на 2016-2017 навчальний рік та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.
На кожній сходинці навчально-виховного процесу  забезпечується державний стандарт, здійснюється  теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану, з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального та пізнавального розвитку.

ІІ. Управління закладом.
У 2016/2017 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей , подальше впровадження профільного навчання
Протягом 2016-2017 н.р. керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи:  річним, робочим навчальним місячним та тижневим планами педагогічного колективу.
Принцип доцільності й оперативності прийняття управлінських рішень  базувався на аналітичних даних, отриманих в ході роботи та внутрішньошкільного контролю.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільний розгляд  питань з такими структурними підрозділами закладу, як Рада навчального закладу, піклувальна рада,  науково-методична рада,  профспілковий комітет та педагогічний колектив.

ІІІ. Стан і розвиток шкільної мережі.

У 2016 – 2017 навчальному році працювало 46 педагогічних працівників  та 13 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 416 учнів.
    Станом на 05 вересня 2016 року в навчальному закладі було відкрито 19 класів, кількість учнів становила 416. Середня наповнюваність учнів у класах складала 22 учні. Протягом 2016-2017 навчального року  вибуло4 учні, прибуло – 4 учні.


Мережа наповнюваності

2016-2017 н.р.
Кількість класів
19
Кількість  учнів на початок/кінець навчального року
416-416
Середня наповнюваність учнів у класах
22
Охоплено учнів профільним навчанням
33

 Рух учнів у 2016-2017 н.р.
Клас
На 05.09.2016
26.05.2017
Різниця
Прибуло
Вибуло
1
42
42



2
42
44
+2
2
3
56
55
-1
1
4
56
56
5
47
45
-2
2
6
42
42


7
40
39
-1

1
8
35
35



9
24
25
+1
1
10
15
16
+1
1

11
17
17



Аналіз причин руху учнів свідчить, що переважна більшість учнів, які вибули зумовлена зміною місця проживання родини  та пов'язана з переїздами.
Основними заходами із збереження контингенту учнів в 2016/2017 навчальному році були:
§  контроль за відвідуванням учнями навчальних занять;
§  охоплення навчанням дітей нашого мікрорайону;
§  організація роботи з підготовки учнів до навчання у нашому навчальному закладі, в умовах реалізації укладеної угоди між навчальним закладом та дитячими садочками.
§  організація профільного навчання, враховуючи потреби часу та бажання дітей.

Організація профільного навчання
Навчальний рік
Загальна кількість 10 – 11 класів

Профільні класи

% охоплення
Класів
Учнів
Класів
Учнів
2016-2017 н.р.
2
33
2
33
8%

У 2016- 2017 навчальному році учні 10-11 класів  працювали у класах з профілем іноземної філології.
При виборі профілю враховувалось діагностика щодо виявлення нахилів і здібностей учнів та бажання дітей.

ІV. Навчальна діяльність учнів

Звіт директора Костопільського НВК «ЗОШ І ст. – 
гімназія ім.Т.Г. Шевченка» Ярошик Людмили Миколаївни про діяльність 
на посаді протягом 2019-2020 навчального року.



          У 2016/2017  навчальному році:
- до наступного класу переведено всіх учнів 1-3-х,  5-8-их10  класів;
- випущено із школи І ступеня – 56 учнів;
- випущено із школи ІІ ступеня – 25 учнів;
- випущено із школи ІІІ ступеня – 17 учнів;
- показали результати високого рівня 44 учні.
        У 2016-2017 навчальному році 17  випускників отримають атестати про повну загальну середню освіту та 25 учнів 9-х класів отримають свідоцтво про базову загальну середню освітую. На слайді ви бачите порівняльний аналіз з минулим роком.
Порівняльний аналіз нагородження Похвальними листами
учнів школи за 2 навчальні роки:
Рік
Похвальні листи
Похвальні грамоти
2015/2016
51
13
2016/2017
44
21



Порівняльний аналіз нагородження  медалями випускників
за 2 навчальні роки:
Рік
Золота медаль
Срібна медаль
2015/2016
3
1
2016/2017
1
1

 Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів у 2016-2017 н.р. показав уцілому достатній рівень навчальних досягнень. У навчальному закладі немає учнів, які б отримали завдання на літо для повторної атестації.
    Дітей, що навчаються у 1-4 класах станом на 05.09.2016 року було 196, а на кінець 2016-2017 навчального року – 197 . 1-2 класи відповідно до рекомендацій МОН України та рішення нашої педагогічної ради не оцінювались у цьому навчальному році (Протокол №12 від31.08.2017).    З них, за результатами річного оцінювання на середньому рівні закінчили 38,  на достатньому - 127, на високому -20.
Таким чином найвищий рівень якості знань демонструють учні 3-А класу, 86% учнів навчаються на достатньому та високому рівнях ( класний керівник                  Прохор Л.А.)  83% учнів 4-А класу  навчаються на достатньому та високому рівнях (класний керівник         Давидчук Р.К.).
За рівнями навчальних досягнень із 209 учнів 5-11 класів:
Початковий рівень мають  4 учнів  (2 %);
Середній – 69 учнів (35 %)
Достатній – 115 учнів (53 %), 
Високий – 21учень (10 %).

Найкращих результатів у навчанні досягли учні 5-11 наступних класів:
Клас
Класний керівник
Кількість і % учнів, які мають достатній та високий рівні навчальних досягнень
5-Б
Мудрик О.В
73
5-А
Позняковська Т.І
72
7-А
Петренчук С.В.
80
8-А
Ковальчук Т.І.
63

V. Рівень кадрового забезпечення
   У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками навчальний заклад забезпечений на 97% (відсутній вчитель трудового навчання). Розстановка педагогів зазвичай здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.
Педагогічний колектив складається із 47 вчителів; 44 основних працівників, 3 сумісники.
Якісний склад педпрацівників такий:
За віком:       
До 30 років
31-40 років
41-50 років
51-55 років
Понад 55 років
6
12
15
6
12
           
За стажем:     
До 3-х років
До 10 років
До 20 років
Більше 20 років
6
9
10
26

За категоріями:
Спеціаліст
Спеціаліст ІІ кат.
Спеціаліст І кат.
Спеціаліст вищої кат.
4
8
4
31

Із них за званнями:
Старший вчитель
Вчитель-методист
Відмінники освіти
10
10
3

Якісний склад педпрацівників говорить про значний досвід колективу, який результативно працює з дітьми та приводить їх на вершину успіху.

VІ. Досягнення учнів.
Протягом цього ж навчального року відбулися І, ІІ, ІІІ та ІУ етапи Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін.
            На олімпіадах учні показали високий рівень навченості, обізнаність з позапрограмовим матеріалом з предметів, хороший розвиток логічного мислення та творчий підхід до виконання завдань.
У ІІ етапі олімпіад з навчальних предметів взяли участь 70 учнів (33 %). Призерами ІІ етапу стали 46 учень (66 %). Найбільне призерів підготували Горбач Г.В., Семещук І.Л., Удодік Н.Л., Ковальська Т.І., Матвійчук О.О.
1.      Серган Микола,8-А клас, географія, ІІмісце
2.      Богданюк Анастасія, 8-Б клас, географія –ІІІ місце
3.      Юхимчук Дмитро,10 клас, географія – ІІІ місце
4.      Яковенко Яна, 11 клас, російська мов та література - ІІ місце
5.      Чернадчук Анна, 9 клас, російська мов та література - І місце
6.      Позняковська Єлизавета, російська мов та література - ІІ місце
7.      Нашильник Марина, російська мов та література - ІІІ місце
8.      Дмитринський Роман, 8-А клас, французька мова – ІІ місце
9.      Регеза Влад, 9 клас, французька мова – І місце
10.  Позняковська Єлизавета, 10 клас, французька мова – ІІ місце
11.  Валюх Єлизавета , 11 клас, французька мова – І місце
12.  Дмитринський Роман, 8-А клас, біологія – ІІ місце
13.  Заїка Олена, 9 клас, біологія – ІІІ місце
14.  Ткачук Іллі, 8-А клас, інформаційні технології – ІІІ місце
15.  Гайдук Сергій, 8-А клас, інформаційні технології – ІІ місце
16.  Морозюк Катерина, 10 клас, інформаційні технології – І місце
17.  Снітко Микола, 11 клас, інформаційні технології – ІІ місце
18.  Богданюк Анастасія, 9 клас, математика – ІІ місце
19.  Островська Мар'яна, 8-А клас, англійська мова – ІІ місце
20.  Мовчан Богдан, 9 клас, англійська мова – ІІ місце
21.  Бойчук Юлія, 11клас,  англійська мова – ІІІ місце
22.  Дмитринський Роман, 8-А клас, хімія – ІІ місце
23.  Майструк Анастасія, 9 клас, хімія – ІІ місце
24.  Дачишин Уляна – Олена, 11 фізика – ІІ місце
25.  Омелянчук  Михайло, 7-А клас, фізика –ІІІ місце
26.  Хоменюк Софія, 8-А клас, фізика –ІІІ місце
27.  Мовчан Богдан, 9 клас, фізика –І місце
28.  Юхимчук Дмитро, 10 клас, фізика –ІІІ місце
29.  Савельєва Олена, 11 клас, фізика –І місце
30.  Хоменюк Софія, 8-А клас, історія –ІІ місце
31.  Серган Микола, 8-А клас, історія –ІІ місце
32.  Жук Анна, 9 клас, історія – ІІ місце
33.  Регеза Владислав , 9 клас, історія – І місце
34.  Петренчук Ілона, 10 клас, історія – ІІІ місце
35.  Багній Яна, 11 клас, історія – І місце
36.  Дачишин Уляна-Олена, 11 клас, астрономія – ІІ місце
37.  Юхимчук Дмиро, 11 клас, астрономія – ІІ місце
38.  Товарницька Галина, 7-А клас, українська мова та література – ІІІ місце
39.  Похозей Карина, 7-Б клас, українська мова та література – ІІ місце
40.  Островська Мар'яна, 8-А клас, українська мова та література – І місце
41.  Чернадчук Анна, 9 клас, українська мова та література – ІІ місце
42.  Тишкевич Анастасія, 10 клас, українська мова та література – ІІІ місце
43.  Бойчук Юлія, 11 клас, українська мова та література – ІІІ місце
44.  Шурма Денис, 9 клас, правознавство – ІІІмісце
45.  Багній Яна, 11 клас, правознавство – ІІ місце
46.  Клінова Софія, 9 клас, правознавство – ІІІ місце
У ІІІ етапі олімпіад з навчальних предметів взяли участь  14 учнів (30 %).  Призерами ІІІ етапу стали 7 учнів (50 %):
1.      Яковенко Яна, 11 клас, російська мов та література - ІІ місце
2.      Серган Микола, 8-А клас, географія – ІІІ місце
3.      Регеза Владислав, 9 клас, французька мова – ІІІ місце
4.      Морозюк Катерина, 10 клас, інформаційні технології, - ІІІ місце
5.      Мовчан Богдан, 9 клас, фізика –ІІІ місце
6.      Савельєва Олена, 11 клас, фізика –ІІІ місце
7.      Багній Яна, 11 клас, історія – ІІІ місце
У ІІ етапі Міжнародного  мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Г. Шевченка брало участь 3 учнів,  вони стали призерами:  учениця 11 класу Бойчук Юлія (учитель Ющук Н.Л.) зайняла І місцета була учасником ІІІ етапу; учениця 8-А класу Островська Мар'яна (учитель Ковальчук Т.І.) – ІІ місце та Вовчук Анастасія , учениця 5-А класу (учитель Ющук Н.Л.)   - ІІІ місце.
У ІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови  ім. П. Яцика брали участь 2 учнів:Кошелєва Ангеліна , 4-А клас, (учитель Давидчук Р.К.) посіла ІІІ місце та Островська Мар'яна (учитель Ковальчук Т.І.) – ІІІ місце.
Учениця 4-А класу Кошелєва Анастасія (учитель Давидчук Р.К.) посіла ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади «Юне обдарування» з української мови.
 Багній Яна, Яковенко Яна, Юхимчук Дмитро, Петренчук Ілона, Ушаков Андрій , члени  команди правознавців, призери (ІІІ місце)  ІІ (обласного) етапу турніру юних правознавців.
ІІ місце у ІІ етапі турніру юних філософів та релігієзнавців посіла команда у складі Яковенко Яна, Левчук Софія, Юхимчук Дмитро, Морозюк Катерина, Озарчук Назарій.
Учні навчального закладу стали активними учасниками конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Рівненської Малої академії наук.  Переможцями І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт стали: Наукове відділення філософія і суспільствознавство, секція «Право» - Багній Яна Олександрівна, 11 клас (І місце) та відділення «Соціологія» - Майструк Анастасія, 9 клас (І місце); наукове відділення фізики і астрономії, секція «Аерофізика та космічні дослідження» - Мовчан Богдан, 9 клас (І місце), секція «Теоретична фізика» - Савельєва Олена Володимирівна,11 клас (І місце) ;    наукове відділення мовознавства, секція «Англійська мова» - Дачишин Уляна, 11 клас (ІІІ місце) та Петренчук Ілона (ІУ місце); ;    наукове відділення мовознавства, секція «Французька  мова» - Позняковська Єлизавета (І місце), Пузирко Вікторія (ІІ місце), Богданюк Анастасія (ІІІ місце); Відділення літературознавства. Фольклористики та мистецтвознавства , секція «українська література» - Тишкевич Анастасія (ІІІ місце), секція «зарубіжна література» - Заїка Олена (І місце); відділення Комп ютерні науки , секція «Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту» - Снітко Микола (І місце);  наукове відділення хімії та біології, секція «Загальна біологія» - Регеза Владислав (І місце).
У ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт брали участь 7 переможців І етапу, які засвідчили гарну наукову підготовку.П ятеро з них стали призерами ІІ етапу конкурсу. Це Позняковська Єлизавета – ІІІ місце (науковий керівник Стригун Ж.В.), Мовчан Богдан та Савельєва Олена – ІІ місця (керівник Семещук І.Л. ),Багній Яна  - ІІ місце (Керівник Горбач Г.В.) та Майструк Анастасія – ІІІ місце (керівник Бирда Л.О.)


УІІ. Методична робота.
         З метою вирішення актуальних психолого-педагогічних проблем, удосконалення навчально-виховного процесу, підвищення професійно-кваліфікаційного          рівня вчителів навчального закладу, впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій у  2016-2017 навчальному році розпочали  роботу над І етапом  науково-методичної теми «Формування  інтелектуального потенціалу нації шляхом розвитку інформаційно-комунікаційної та творчої компетентностей учасників навчально-виховного процесу на засадах особи стіно зорієнтованого навчання».
    У січні 2017 року роведено круглий стіл «Компетентний учитель-успішний учень», з метою розробки концепції зацікавленості учнів до навчання, що може зробити тільки вчитель.
Протягом 2016-2017 н.р. працювала науково-методична рада у складі:
1. Ярошик Л.М. –  директор
2.  Бирда Л.О.– заступник директора з НВР
3. Мельник З.Ю. – заступник директора з НВР
5. Бобер С.А. - заступник директора з НВР
6. Гордіюк І.А. – завкафедри природничо-математичних наук
7. Лукомська В.В. – завкафедри іноземних мов
8. Петренчук С.В.-завкафедри суспільно-гуманітарних дисциплін
9. Поліщук С.О. – завкафедри початкового навчання
    10. Міщук С.Л.-керівник методичного об’єднання класних керівників
    11. Ющук Н.Л.- керівник школи молодого вчителя
    12.Позняковська Т.І.-практичний психолог навчального закладу;
    технологіями.
    13.Ковальська Т.І.- учитель інформатики.
                  Було проведено 4 засідання науково-методичної ради.
            Методична  робота у 2016-2017 н.р організована за такою структурою:
 у навчальному закладі  працювало 4 методичні об'єднання:
-МО вчителів початкових класів ( керівник Поліщук С.О.) «Розвиток творчої особистості молодших школярів шляхом впровадження нових інноваційних  технологій»;
-МО вчителів природничо-математичних наук (керівник Гордіюк І.А.) «Використання сучасних інформаційних технологій при особистісно орієнтованому навчанні на уроках природничо-математичних дисциплін»;
- МО вчителів іноземних мов (керівник Лукомська В.В.) «Формування творчої компетентності учнів з використання ІКТ на уроках іноземних мов»;
-МО учителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Петренчук С.В.)                « Практика реалізації компетентного підходу до реалізації освітнього процесу через впровадження особистісно орієнтованих технологій».
      Робота  методичних структур планувалася на навчальний рік із урахуванням також перспективних планів розвитку методичних об'єднань учителів та була спрямована на реалізацію проблемних питання закладу, були проведені усі заплановані засідання, видано рекомендації.
       Упродовж  2016-2017 навчального року  діяла творча група:
      - вчителів філологів по роботі з інформаційно комп’ютерними технологіями,  які працювала над темою «ІКТ в системі особистісноорієнтованого навчання на уроках предметів гуманітарного циклу як один із шляхів розвитку творчих здібностей учнів».
Методичне об’єднання класних керівників (керівник Міщук С.Л.) «Створення умов для самореалізації особистості шляхом використання інноваційних підходів».
Школа молодого вчителя (керівник Ющук Н.Л.) «Адаптація молодого педагога в колективі, його самоствердження та професійне встановлення, усвідомлення молодим педагогом суспільного значення своєї праці».
        З метою допомоги молодим вчителям у розв’язанні конкретних проблем щодо методики викладання, ознайомлення із сучасними методиками і технологіями навчання, передовим педагогічним досвідом сплановано роботу з молодими вчителями у 2016-2017 н.р.  продовжено  роботу Школи молодого вчителя відповідно до плану роботи ШМВ
Організовано  наставницьку роботу. Призначено до молодих вчителів наставниками:
Стригун Ж.В.учителя французької мови до вчителя французької мови  Миронець О.С.;
Гаврилюк Л.І. до вчителя музики Ширшуна М.М.
Ковальська Т.І.  до вчителя інформатики Антонюк Р.Д.
Давидчук Р.К. до вчителя початкових класів Бірюкової Н.О.
Прохор Л.А. до вчителя образотворчого мистецтва Мудрик О.В.
      На виконання  наказу від 20.03.2017   №82   Про  проведення Тижня молодого вчителя ’’Перші кроки у викладанні’’  та з метою надання методичної допомоги в удосконаленні педагогічної майстерності  молодих вчителів з 03.04 по 09.04.2017 р. було проведено Тиждень молодого вчителя  ’’Перші кроки у викладанні’’. У Тижні взяли участь 
5-ро молодих педагогів: Мудрик О.В., Ширшун М.М., Бірюкова Н.О., Миронець О.С. та Антонюк Р.Д.
З метою виявлення професійної компетентності учителів навчального закладу, створення умов для оволодіння педагогами інноваційними технологіями навчання та виховання у  навчальному закладі було проведено Тиждень педагогічної майстерності, який проходив з 20 по 24 лютого 2017 року. (Згідно з річним планом  роботи Костопільського НВК на 2016-2017 навчальний рік та з метою вивчення професійної компетентності педагогічних працівників, які атестуються, створення сприятливих умов для реалізації учителями творчого потенціалу, підвищення педагогічної майстерності)
     Під час Тижня педагогічної майстерності рганізувано  та проведено виставку творчих доробків учителів «Сходинки на  педагогічний Олімп» .
         У 2016-2017 навчальному році згідно з «Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України» та планом заходів  було проведено атестацію педагогічних  кадрів.            Атестувалося 6 педпрацівників закладу. Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «вчитель-методист» двом учителям Мельник З.Ю. та Ющук Н.Л.; підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший вчитель» одному учителю – Давидчук Р.; підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» учителю математики Петрушиній В.Г., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» учителю початкових класів Бірюковій Н.О. та атестована на посаді заступника директора з НВР Бирда Л.О.. як така, що відповідає займаній посаді.
Під час Тижня педагогічної майстерності свої показові уроки демонстрували вчителі, які атестувались.  Ющук Н.Л. та Петрушина В.Г. провели для вчителів району відкриті майстер-класи. Нетрадиційністю у підготовці та проведенні уроків відзначились уроки вчителя вчителя початкових класів Давидчук Р.К.
     Мельник З.Ю. провела відкритий урок для вчителів району у 5-а класі та поділилась досвідом з впровадження інтерактивних методів роботи.
      Відвідані уроки Бірюкової Н.О. продемонстрували хороший методичний та науковий рівень підготовки вчителя.
        У травні 2017 року закінчено вивчення досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури Вітошко Галини Михайлівни з теми « Формування читацьких компетентностей школярів засобами особистістно орієнтованого навчання” та вчителя математики Гордіюк Ірини Антонівни з теми «Активні форми роботи учнів як один із методів компетентнісного підходу у вивченні математики»
З 24 по 28 жовтня 2016 у навчально-виховному комплексі  з метою активізації діяльності педагогічних працівників, виявлення рівня теоретичної, методичної і практичної підготовки вчителів та їх творчого потенціалу, поширення перспективного педагогічного  досвіду було проведено відбірковий етап  конкурсу «Учитель року».
            У ньому взяли участь 10 учителів  у номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво» та «Початкова освіта»: Єфимець О.О., Ковальська Т.І., Антонюк Р.Д., Ширшун М.М., Гаврилюк Л.І.,Кравчук Н.І., Поліщук С.О., Мацейко І.С.. Прохор Л.А., Плющ Ю.О., Давидчук Р.К.та Бірюкова Н.О..
Під час прведення показових занять конкурсанти продемонстрували власну модель сучасного уроку та реалізували компетентнісний та діяльнісний підходи до навчання.
Визначено переможцем  відбіркового етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»  вчителя Плющ Ю.О. у номінації «Початкова освіта ». Юлія Олегівна посіла І місце у районному етапі конкурсу «Вчитель року - 2017» та брала участь у обласному етапі конкурсу.
      Також шестеро педагогів нашого навчального закладу брали участь у районному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості. Це Ющук Н.Л., Бирда Л.О., Дениско Н.М., Лукомська В.В., Мельник З.Ю. та Стригун Ж.В.  Посібники Ющук Н.Л., Бирда Л.О., Дениско Н.М. були визнані найкращими у своїх номінаціях, тому були представлені на обласному етапі конкурсу. Таким чином посібник Бирди Л.О., Дениско Н.М. зайняли ІІ місце у обласному етапі конкурсу.
Підсумки участі
педпрацівників у районному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості

2016-2017
№ з/п
ПІП вчителя
Номінація
Тема посібника
Місце
на ІІ етапі
Місце
на ІІІ етапі
1
Ющук Н.Л.
Робота з обдарованими дітьми


Українська мова та література
«Формування творчої особистості в умовах особистісно зорієнтованого уроку»
«Формування творчої особистості  на уроках української мови та літератури»
І



ІІ
-



-
2
Дениско Н.М.
Зарубіжна література
«Таблиці, ментальні карти та кросен на уроках зарубіжної літератури. 8 клас»
І
ІІІ
3
Лукомська В.В.
Іноземна мова
«Викоритстання проектної методики при комунікативному підході у вивченні іноземної мови»
-
-
4
Стригун Ж.В.
Іноземна мова
«Позакласна робота з французької мови як один із засобів розвитку творчих здібностей учнів»
-
-
5
Бирда Л.О.
Виховна робота

«Національно-родинне виховання як цілеспрямований процес організації взаємодії педагогічного колективу та батьківської громадськості у Костопільському НВК»
І
ІІ
6
Мельник З.Ю.
Методична робота

«Із досвіду роботи Костопільського НВК «ЗОШ Іст.- гімназія ім.Т. Г. Шевченка» проблемної теми «Формування творчої компетентності шляхом використання інформаційних технологій на  засадах особистісно зорієнтованого навчання. Компетентнісного підходу  в закладі для обдарованих дітей»»
-
-

      У період з вересеня 2016 по червень 2017р. було забезпечено проходження курсів підвищення кваліфікації 10-ти педагогів при РОІППО : Горбач Г.В., Бірюкова Н.О., Петрушина В.Г., Позняковська Т.І., Дениско Н.М., Петренчук С.В., Остра Я.Ю.,Мельник З.Ю.,Данилюк О.Ф., Головачик Л.Г..

         VІІІ. Виховна робота.
Виховна робота у Костопільському НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія ім.Т.Г.Шевченка» у 2016-2017 н. р. здійснювалась відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», згідно  річного плану роботи навчального закладу педагогічний колектив  створював сприятливі умови для розвитку і саморозвитку особистості учня.
Діяльність методичного об'єднання класних керівників була спрямована на реалізацію головної мети: спрямування зусиль навчального закладу, сім’ї і громадськості на формування активного громадянина сучасного суспільства.
      Класні керівники працювали за індивідуальними виховними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, до сім'ї, родини, людей, праці,  природи,  культури і мистецтва та ставлення до суспільства і держави.
В основу планування виховної роботи як класними керівниками, так і адміністрацією  покладено духовний розвиток особистості, шанобливе ставлення до національно-культурних традицій, оволодіння народною мораллю, етикою, культурою, правами і обов’язками громадянина України.
Тематика годин спілкування складалась відповідно до розроблених навчальним  закладом  місячників, що є основним елементом у реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини та Костопільщини на 2008-2020 роки.
Жовтень-місячник «Мистецтво поруч». Класні керівники акцентували увагу на формування в учнів сформованості інтересу до мистецтва; духовної та естетичної культури особистості; формування вмінь сприймати, розуміти твори мистецтва та виявляти власне ставлення до них та з метою виявлення обдарованих дітей та розвиток їх творчих здібностей у галузі мистецтва і провели виховні заходи за різними формами роботи відповідно до вікової категорії учнів. Найбільш вдалими були такі заходи: традиційний загальношкільний конкурс «Таланти твої, Україно», що проходить у 5-ти номінаціях : декламатори, вокал, гра на музичних інструментах, хореографія, декоративно-прикладне мистецтво.
Листопад - місячник «Пізнати себе-справа нелегка». Метою організації місячника було формування в учнів морально-духовних та вольових якостей; формування вмінь висловлювати свої думки, спілкуватися з однолітками та дотримуватись правил спілкування; відповідального ставлення до виконання своїх обов’язків та норм поведінки; розвиток творчих здібностей і задатків особистості; закладання основ лідерських якостей. Найважливішими були: акція «16 днів проти насильства», у рамках якої по класах проведені зустрічі, бесіди, а також «правовий тревел»
Грудень - місячник «Мій край – моя земля. У ході тематичного місячника відбулись традиційні «Козацькі забави» та Андріївські вечорниці . Вперше було проведено конкурс «Коса – дівоча краса», переможцем якого стала Чумаченко О, учениця 8-а класу.
Відбувся  Тиждень українських звичаїв та традицій «Україно моя, синьоока…»
            Лютий - місячник «Правовий».
У ході місячника, згідно плану класними керівниками 1-11 класів було проведено ряд заходів, зокрема: зустріч з лікарем наркологом Воронською Галиною Теодорівною, головним спеціалістом служби у справах дітей Семещук Н.І., з інспектором ювенальної превенції сектору превенції Костопільського ВП ГУНП в Рівненській області старшим лейтенантом поліції Незгодою Олександрою Василівною. Учні 10 класу (кл.кер  Міщук С.Л.) стали учасниками відкритого судового засідання. Цього ж місяця відбулось спільне засідання учнівського парламенту та адміністрації навчального закладу.
            Березень - місячник «Мій вибір» проведений з метою оволодіння трудовими навичками працьовитості; формування навичок господарювання, сумлінного ставлення до праці, поваги до людини праці; розвиток рис творчої, працелюбної особистості, формування навичок самообслуговування: ведення дітей у світ професій, поглиблення уявлення про їх розмаїтість і значущість для держави і особистості.
У рамках місячника було реалізовано «Один день дорослого життя». Учень 10 класу Видюк А. та учениця 11 класу перебували на місці роботи своїх батьків та підготували відео звіт.
Учні Костопільського НВК були  учасниками районного ярмарку-марафону професій та освітніх програм для молоді і випускників 2017 року «Керуй своїм майбутнім».
            Квітень - місячник «Екологічний». Метою проведення місячника є формування мотивів поведінки на збереження природи; виховання шанобливого ставлення до природи; бажання зберегти та примножити природні багатства; включення дитини в посильну природоохоронну діяльність; формування вміння милуватися природою, її красою.
У ході місячника класні колективи брали участь у акціях «Чистий берег», «Посади дерево». Проведено екологічний суботник із залученням представників Костопільського держлісгоспу. Класний керівник Ющук Н.Л. організувала зустріч для одинадцятикласників з головним екологом району Крищуком Леонідом Олександровичем .
Учні навчального закладу, агітбригада «Відлуння», взяли участь у районному конкурсі екологічних агітбригад «Молодь обирає здоров’я», де посіли І місце та стала учасником обласного етапу.
Травень - місячник «Українська родина». У рамках місячника було проведено загальношкільне родинне свято «Ми – діти свого роду». У ході заходу усі присутні мали можливість взяти участь спільно зі своїми родинами у різноманітних локаціях: «Ярмаркова», «Художня палітра», «Творча майстерня», «Українське карооке», «Хореографічні батли», «Козацький марафон».
У навчальному закладі проводиться пошуково-краєзнавча робота. Активно працює дитяча громадська організація «Волонтер».
            Поряд із традиційними формами роботи неабияке місце за результативністю посідає шкільне самоврядування. Діє орган учнівського самоврядування «САМ» - Союз Активної Молоді. Учні є активними учасниками у підготовці і проведенні усіх  свят, проводять навчання активу, що сприяє виробленню почуття господаря навчального закладу, вміння співпрацювати на засадах рівноправності, гласності та демократизму.
У навчальному закладі працюють  гуртки: «Юний журналіст», «Євроклуб», «Баскетбол», «Дівочий хор», «Я-моє здоров'я-моє життя», «Основи алгоритмізації та програмування» , «Стилізація у декоративно-ужитковому мистецтві».
Найбільшим  нашими досягненнями цього річ стало повернення атрибуту мудрості Сови, перемога агітбригади «Відлуння» на районному етапі, перемога у у фестивалі краси та моди нашої вихованки Панікар Анни, відкриття мовного табору «Гоукемп».


            ІХ. Соціальний захист.
Згідно із зведеними даними соціального паспорту у навчальному закладі навчались діти пільгових категорій: кількість дітей з багатодітних сімей – 57; кількість дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування -3; кількість дітей під опікою -3; кількість дітей, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС -35; кількість дітей – інвалідів -5; кількість дітей з неповних сімей (виховує хтось один із батьків, розлучені) – 9; кількість дітей – напівсиріт – 7; кількість дітей, яких виховують матері-одиначки, неповні) -9; кількість дітей з малозабезпечених сімей -9; кількість дітей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях -1, діти учасників АТО – 22.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги  .
За бюджетні кошти діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 10.00 грн.(віком до 10-ти років). З опікунами даної категорії дітей підтримується постійний зв’язок класних керівників, психолога, адміністрації школи.

Х. Співпраця з батьками.
  Педагогічний колектив у 2016-2017 н.р. працював у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дітей.
Тому батьки були і є активними учасниками позакласних заходів, родинних свят, спільних екскурсій, спортивних змагань. Стало традицією проведення спільних учнівсько-батьківських зборів, лекторіїв, всеобучів, годин спілкування, участь батьків у вирішенні загальношкільних проблем через роботу батьківських комітетів, ради школи, піклувальної ради.
 У закладі діє клуб «Родина», створено творчий проект «Міцність нації у єдності родини» (спільно із батьківським колективом Костопільської ЗОШ №2).
            В систему виховної роботи закладу впроваджуються різноманітні форми і методи національно-патріотичного виховання з учнями із залученням батьків. Це проведення спільних виховних годин, засідання клубу «Родина» і ін..
Упродовж 2016-2017 навчального року класними керівниками проведено 4-ро класних зборів, відповідно до графіка та 2-оє  загальношкільних батьківських зборів з тем: «Спрямування діяльності педагогів на розвиток обдарувань та здібностей дітей у партнерстві з учнями батьками» (27.01.2017 рік); родинне свято «Ми діти свого роду» . Система виховної роботи сприяє становленню міцних стосунків між усіма учасниками навчально-виховного процесу на шляху до єдиної мети, а саме формування особистості громадянина України.
ХІ. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності
  Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм утримання загальноосвітніх навчальних закладів та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу закладу освіти з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем.
Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями, виходом або виїздом за місто, які фіксувались у журналі інструктажів, класних журналах, планах виховної роботи.
Кожен завідувач кабінетом має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності, оформлено стенди з ОП, пожежної безпеки, у класних колективах створені санбюлетні, які висвітлюють різноманітну інформацію щодо збереження здоров'я учнів під час навчально-виховного процесу.
Класними керівниками проводяться години спілкування, уроки-зустрічі з медичними працівниками з профілактики травматизму. Учні школи брали активну участь у проведенні Тижня безпеки життєдіяльності, декадника безпеки дорожнього руху та Дні ЦЗ.
На засіданнях педагогічної ради, радах при директорові періодично заслуховувались питання з охорони праці, дитячого та дорослого травматизму.
Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час канікул, у побуті й громадських місцях, на вулиці тощо обговорювались на батьківських зборах.
Для попередження порушень поведінки учнів школи на перервах, наказом  затверджено графік чергування учнів, педагогічних працівників, адміністрації, якого  дотримувалися всі: і діти, і педагогічні працівники. Питання про стан чергування у навчальному закладі обговорювалось на засіданнях органу учнівського самоврядування, було предметом обговорення на педагогічних радах, нарадах при директору.
Травмування дітей під час навчально-виховного процесу у 2016-2017 навчального року зафіксовано не було.
Упродовж навчального року сестрою медичною Снітко А.І.  здійснюється:
1. Контроль за харчуванням учнів (Протягом року)
2. На початку навчального року формування фізичних груп згідно довідок школяра.
3. Огляд школярів на педикульоз, коросту.
4. Відвідування годин  спілкування, батьківських зборів, уроків фізкультури (1 раз на місяць у кожному класі)
 5. Організація проведення профщеплень проти поліомієліту.
6. Бесіди по класах:
7. Проведення антропометричних вимірів, перевірку гостроти зору, слуху, АТ.  
     Результати доведено до класних керівників, батьків, дано відповідні рекомендації щодо обстеження та оздоровлення школярів.
            Відповідно до результатів медогляду дітей, на підставі довідок формувались спеціальні медичні групи, а також уточнювались списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичної культури.
          Медичне обслуговування працівників школи організовано для всіх членів трудового колективу на базі районної поліклініки та проводиться 1 раз на рік безкоштовно.
           
ХІІ. Фінансово-господарська діяльність, матеріально-технічна база закладу.
            У 2016-2017 навчальному році адміністрація та профспілковий комітет нашого навчального закладу забезпечили виконання наступних пунктів, передбачених у колективному договорі:
-          проведення доплат за роботу з деззасобами обслуговуючому персоналу - 10 відсотків від посадового окладу;
-          за роботу в нічний час сторожам – 40% від посадового окладу та оплата у подвійному розмірі у святкові дні техперсоналу ;
-          надання додаткових відпусток деяким категоріям працівників;
-          оплата здійснюється погодинно за тарифними розрядами, посадовими окладами відповідно до виконуваної роботи, займаної посади, професії, кваліфікації педпрацівника, складності та умов виконання  робіт відповідно до трудового договору та чинного законодавства.
Передбачається щорічне виконання ст. 57 закону України «Про освіту» щодо виплати щорічної грошової винагороди за сумлінну працю і бездоганне виконання посадових обов’язків педпрацівниками навчального закладу.
За підсумками звітності про виконання кошторису за календарний рік у  порядку матеріального заохочення за рахунок економії фонду оплати праці було проведено преміювання педпрацівників відповідно до Положення «Про преміювання».
Протягом навчального року було придбано із залученням додаткових коштів:
-3 плазмових телевізора (каб. №5, №10, №11): 2 по 7 тис. грн.. та 1 по 6 500тис.грн.
                                                                    Всього на суму 20 500 грн.
-Ноутбук «Леново»: 7 950 грн.
-Принтер «НР»: 1230 грн.
-Жалюзі : 1380 грн.
-Шафи для технічного персоналу: 5 300 грн.
- Полиця під класні журнали в учительську: 89 грн.
-Стіл-тумба в учительську: 502 грн.
-Диван в учительську: 1500 грн.
-Халати для техперсоналу: 5 шт. 900 грн.
Окрім того за кошти районного із залученням коштів міського бюджету перекрито дах, замінені вікна на металопластикові, замінені блоки та двері на металопластикові, відремонтовані та реставровані сходи.
 Відремонтовано стіни учительської, біля туалетів обкладені панелі плиткою, об- лаштовані 3 питні фонтанчики, замінено 3 зливні бачки в туалетах для хлопчиків і дівчаток, замінено сифони у туалеті для хлопців, облаштовані зливи.
ХІІІ. Науково-методичне забезпечення закладу.
                        Протягом навчального року оновлювались і удосконалювались стендові матеріали, вчителями оформляються тематичні папки з роздатковим і наочним матеріалом до уроків. Завідувачі кабінетами №8, №14 та №24, №25 придбали стенди у кабінети, у каб. №12 придбано куточок національних символів.
             
ХІV. Організація контролю та керівництва навчальним закладом
            Управління навчальним закладом здійснювалось згідно річного плану роботи навчального закладу, плану внутрішнього контролю, календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система забезпечує координацію взаємодії всіх ланок навчально-виховного процесу, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності навчальної діяльності.
            Адміністрацією використовувались  різні форми контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення стану навчання з предметів, виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, зошитів, щоденників учнів, стану відвідування навчального закладу учнями.
            Протягом 2016-2017 навчального року адміністрацією вивчено стан навчання і виховання з фізики та астрономії, української мови та літератури у 5-11класах, української мови та літературного читання у 1-4 класах, музичне та образотворче мистецтво.    За підсумками вивчення видано накази .
                        Адміністрацією було проведено:
-           перевіроку ведення ділової шкільної документації вчителями;
-          відвідування учнями навчального закладу;
-          стану роботи зі зверненнями та заявами громадян.
За підсумками перевірок підготовлено  накази, які заслухані на нарадах при директору, засіданнях методичних структур.
Проведено класно-узагальнюючий контроль у 1-х, , 5-х, 9-х, 11-х класах.
Адміністрація здійснює постійний контроль за станом виконавчої дисципліни в закладі, Правил внутрішнього тудового розпорядку, Статуту. За результатами контролю приймаються певні управлінські рішення щодо конкретних учителів, працівників, учнів.
ХV. Моральне і матеріальне стимулювання учасників навчально-виховного процесу
Великим стимулом для реалізації особистості дитини та й педагогічних працівників є створення «ситуації успіху». Вчасне заохочення активізує особистість, надає їй віру у свої сили, викликає почуття гордості за свої досягнення, свою працю.
У навчальному закладі традиційно склалося певна система морального, матеріального й емоційного стимулювання та заохочення педагогічних працівників, учнів, їх батьків.
За перемоги у Всеукраїнських олімпіадах ІІ та ІІІ етапів, конкурсах  нагороджено на фестивалі «Творче обдарування»  грамотами 111 учнів нашого навчального закладу, спонсорами для 4 учнів стали  меценати нашого міста.
Подяки за підготовку учнів до Всеукраїнських олімпіад, конкурсів  20 вчителі нашого навчального закладу, які теж були вручені на фестивалі «Творче обдарування».
Враховуючи сучасні вимоги,  стиль керівництва - демократичний, більшість рішень приймається на основі врахування думки колективу й інтересів справи, тому створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, підтримується ініціатива, творчість, креативність й самостійність.
























Немає коментарів:

Дописати коментар