Склад
науково-методичної ради
Костопільського ліцею
№1 ім.Т.Г.Шевченка
Костопільської міської
ради
1. Мельник
З.Ю., голова науково-методичної ради, заступник директора;
2.Позняковська
Т.І., секретар науково-методичної
ради, практичний психолог;
3. Ярошик Л.М.,
член науково-методичної ради, директор ліцею;
4.Коротчук Л.І.,
член науково-методичної ради, заступник директора;
5. Бирда
Л.О., член науково-методичної ради ,заступник директора ;
6.Лисюк В.С.,
член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичних
дисциплін;
7.Данилюк О.Ф.,член
науково-методичної
ради, керівник методичного об’єднання вчителів іноземних мов;
8.Петренчук
С.В.,член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарних дисциплін;
9.Плющ Ю.О,
член науково-методичної
ради, керівник методичного об’єднання вчителів початкових
класів;
10.Удодік Н.А.,член
науково-методичної
ради, керівник методичного об’єднання класних керівників;
12.Стригун Ж.В.,
член науково-методичної
ради, керівник семінару практикуму;
13. Захожа М.І.,член
науково-методичної
ради, бібліотекар закладу;
14.Середа
О.С.,член науково-методичної
ради, вчитель інформатики.
Костопільський ліцей №1ім. Т.Г.Шевченка
Костопільської міської ради-
учасник регіонального інноваційного проекту
«Упровадження методичних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській школі»,
учасник спільного з Посольством Франції Francophonia проекту
«Мережа досконалості».
Костопільський ліцей №1 співпраціє
з
Корпусом миру США, французьким ал’янсом м.Рівне , Британськими радами в Україні
та громадською міжнародною організацією GoGLOBAL
Траєкторія професійного розвитку вчителів
Костопільського ліцею №1
Формування ключових компетентностей
здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних технологій навчання в
умовах сучасної школи.
Траекторії професійного розвитку методичних
спільнот:
- вчителів
природничо-математичних дисциплін «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом
використання інтерактивних технологій навчання на уроках предметів
природничо-математичних дисциплін»
Дискусійна зала «Самостійний пошук інформації»
Методичний аукціон «Я роблю це так»
Майстер-клас «Засоби формування
ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках біології»
-вчителів
іноземних мов «Формування
ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних
технологій навчання на уроках іноземної мови»
Проєкт по міжнародній співпраці «Освіта без кордонів»
Круглий стіл «Творчий учитель-творчий
учень»
-вчителів суспільно-гуманітарних
дисциплін «Формування в учнів мотивації до
навчальної діяльності та саморозвитку через впровадження сучасних форм і
методів Нової української школи»
Круглий стіл-обмін
досвідом
«Сучасні підходи ло навчання та інтерактивні технології»
Тренінг-гра «Справжній учитель:хто
він?»
-вчителів
початкових класів «Формування
ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних
технологій на засадах НУШ»
Проєкти «Уроки доброчесності», «Супергерої
ФАСТ»
Педагогчне коло «Модернізація початкової
освіти-актуальна вимога сьогодення»
Коворкінг «Здійснення оцінювальних
суджень під час перевірки учнівських робіт»
Методичний тренінг «Формувальне оцінювання
вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання»
Воркшоп «Успішні практики STEM-освіти»
Івент «Інтерактивні прийоми роботи на уроках ЯДС»
Круглий стіл «Особливості та вимоги
щодо проведення ДПА в 4 класі»
-класних
керівників «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої
особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті»
Учнівсько-батьківсько-педагогічний
творчий проєкт
«Освітній простір партнерства –запорука успіху»
Тренінг «Булінг у дитячому середовищі»
Круглий стіл-обмін
досвідом
«Гендерне виховання »
-учасників семінару практикуму «Застосування сучасних освітніх технологій для формування ключових
компетентностей здобувачів освіти»
Дискусійна трибуна «Проєктуємо план роботи
семінару практикуму»
Майстер-клас «Відпрацювання основних навичок роботи на
сайті Всеосвіта. Створення завдань в онлайн режимі»
Майстер-клас «Використання віртуальної дошки Jamboard Padlet»
Методична панорама «Візуалізація освітнього простору: програма
Glogster, Tiki-Toki, Publisher, WordArt»
Немає коментарів:
Дописати коментар