СТРУКТУРА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У КОСТОПІЛЬСЬКОМУ ЛІЦЕЇ №1

Склад науково-методичної ради 

Костопільського ліцею №1 ім.Т.Г.Шевченка

Костопільської міської ради

1. Мельник З.Ю., голова науково-методичної ради, заступник директора;

2.Позняковська Т.І., секретар науково-методичної  ради, практичний психолог;

3. Ярошик Л.М., член науково-методичної ради, директор ліцею;

4.Коротчук Л.І., член науково-методичної ради, заступник директора;

5. Бирда Л.О., член науково-методичної ради ,заступник директора ;

6.Лисюк В.С., член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін;

7.Данилюк О.Ф.,член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів іноземних мов;

8.Петренчук С.В.,член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;

9.Плющ Ю.О, член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів;

10.Удодік Н.А.,член науково-методичної ради, керівник методичного об’єднання класних керівників;

12.Стригун Ж.В., член науково-методичної ради, керівник семінару практикуму;

13. Захожа М.І.,член науково-методичної ради, бібліотекар закладу;

14.Середа О.С.,член науково-методичної ради, вчитель  інформатики.

 

 

 

Костопільський ліцей  №1ім. Т.Г.Шевченка

Костопільської міської ради-

учасник регіонального інноваційного проекту «Упровадження методичних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській   школі»,

учасник спільного з Посольством Франції Francophonia проекту «Мережа досконалості».

Костопільський ліцей №1 співпраціє

 з Корпусом миру США, французьким ал’янсом м.Рівне , Британськими радами в Україні та громадською міжнародною організацією GoGLOBAL

Траєкторія професійного розвитку вчителів

Костопільського ліцею №1

Формування ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних технологій навчання в умовах сучасної школи.

Траекторії професійного розвитку методичних спільнот:

- вчителів природничо-математичних дисциплін «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних технологій навчання на уроках предметів природничо-математичних дисциплін»

Дискусійна зала «Самостійний пошук інформації»

Методичний аукціон «Я роблю це так»

Майстер-клас «Засоби формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках біології»

 

-вчителів іноземних мов «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови»

Проєкт по міжнародній співпраці «Освіта без кордонів»

Круглий стіл «Творчий учитель-творчий учень»

 

-вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через впровадження сучасних форм і методів Нової української школи»

Круглий стіл-обмін досвідом «Сучасні підходи ло навчання та інтерактивні технології»

Тренінг-гра «Справжній учитель:хто він?»

 

-вчителів початкових класів «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інтерактивних технологій на засадах НУШ»

Проєкти «Уроки доброчесності», «Супергерої ФАСТ»

Педагогчне коло «Модернізація початкової освіти-актуальна вимога сьогодення»

Коворкінг «Здійснення оцінювальних суджень під час перевірки учнівських робіт»

Методичний тренінг «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання»

Воркшоп «Успішні практики STEM-освіти»

Івент «Інтерактивні прийоми роботи на уроках ЯДС»

Круглий стіл «Особливості та вимоги щодо проведення ДПА в 4 класі»

 

-класних керівників «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті»

Учнівсько-батьківсько-педагогічний творчий проєкт «Освітній простір партнерства –запорука успіху»

Тренінг «Булінг у дитячому середовищі»

Круглий стіл-обмін досвідом «Гендерне виховання »

 

-учасників семінару практикуму «Застосування сучасних освітніх технологій для формування ключових компетентностей здобувачів освіти»

Дискусійна трибуна «Проєктуємо план роботи семінару практикуму»

Майстер-клас «Відпрацювання основних навичок роботи на сайті Всеосвіта. Створення завдань в онлайн режимі»

Майстер-клас «Використання віртуальної дошки Jamboard Padlet»

Методична панорама «Візуалізація освітнього простору: програма Glogster, Tiki-Toki, Publisher, WordArt»

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар